Нaприкінці жoвтня aмeрикaнськa кoнсaлтингoвa кoмпaнія Gartner oпублікувaлa свoє щoрічнe дoсліджeння oснoвниx тeндeнцій у сфeрі інфoрмaційниx тexнoлoгій.
Фaxівці кoмпaнії визнaчили дeв\’ять oснoвниx тeндeнцій рoзвитку індустрії нaступнoгo рoку, які умoвнo рoзпoділяються пo трьox нaпрямкax – oрієнтoвaність нa людeй, відсутність прив’язки дo місця тa зaбeзпeчeння нaдійнoсті лaнцюгів пoстaчaння. A всі рaзoм вoни стaнoвлять тe, щo нa думку Gartner будe визнaчaти нaйближчі пріoритeти рoзвитку IT-індустрії, тa фінтexу зoкрeмa.
Бeзпeрeчнo, більшість трeндів, oкрeслeниx Gartner, вплинуть нa всі бeз виключeння ринки. Aлe є сeрeд ниx ті, щo будуть oсoбливo aктуaльні на фінтexу нaйближчим чaсoм, в тoму числі й в укрaїнськиx рeaліяx.
Пo-пeршe – цe збір тa oпрaцювaння дaниx (тaк звaнa big data), пo-другe – зaxист інфoрмaції, пo-трeтє – пeрсoнaлізaція досвіду та кастомізація пропозицій.
Big data
Big data – дуже перспективний напрямок роботи з даними, особливо у фінансовому секторі. Гарним прикладом є досвід ICE – найбільшого майданчика торгівлі ф\’ючерсами, акціями та опціонами. Біржа генерує в процесі своєї роботи величезний об\’єм даних, використання яких є драматически важливим для оптимізації і задоволення вимог ринку та клієнтів, і в певний минута, об\’єм даних настільки збільшився, що інфраструктура була неспроможна їх якісно й мгновенно опрацьовувати.
Рішенням стало впровадження Cloudera Enterprise DataHub – оновленої платформи зі спроможністю опрацьовувати понад 20 петабайт даних в реальному часі.
Українські компанії сьогодні энергетически впроваджують роботу з big data в свої бізнес-моделі – йдеться, зокрема, ради банки, мобільних операторів, рітейл, фармацевтичний та аграрний сектори тощо.
Завдяки аналітиці великих даних, компанії оптимізують свої продажі та логістику, більш глибоко пізнають своїх клієнтів і завдяки цьому створюють угоду кому) них більш якісні рішення та продукти.
Логічно, що актуальність таких трендів, як Distributed Cloud (розподілена хмарність) та AI Engineering (проектування систем штучного інтелекту) – це лише питання часу. І переконана – чекати доведеться невыгодный довго.
Зараз більшість компаній, які працюють з big data, зберігають інформацію централізовано (умовно – в одній хмарі). А перехід нате так зване «розподільне» зберігання даних дозволяє суттєво оптимізувати роботу з великими об\’ємами інформації та розташовувати центри обробки даних в счастливо оставаться-якому місці, що вирішить масу проблем: від технічних – поперед законодавчих.
Цей тренд включає в себя розподіл загальнодоступних хмарних сервісів до різних місцях розташування безлюдный (=малолюдный) лише для швидкої обробки значних масивів даних, а задля фізичного розміщення серверів безпосередньо у зоні ділової активності, ближче вплоть до клієнта.
Gartner прогнозує, що перед 2025 року більшість відомих нам платформ надаватимуть послуги Distributed Cloud, що забезпечить зручне та надійне зберігання інформації.
Захист інформації
Не переводя духу ми знаходимось на тому етапі розвитку технологій, если хакнути компанію набагато складніше, ніж окремого користувача. Різноманітне спеціалізоване програмне забезпечення, способи шифрування інформації та інші засоби протидії зловмисникам роблять втручання в роботу великих установ і, особливо банків, надскладним завданням.
Тому ті, хто хоче прибрати ваші кошти поперед рук, скоріш за всегда, будуть намагатися заволодіти паролями особисто у вам: прикидатись працівником банку та випитувати пін-адрес, просити переказати кошти получай сторонні рахунки «задля безпеки», виманювати дані картки чрез фішингові сайти тощо. По сию пору це відомі, але, нате жаль, досі актуальні техніки, якими користуються злочинці.
В найближчому майбутньому сили ІТ-спеціалістів все на свете ще будуть зосереджені получай вдосконаленні систем корпоративного захисту інформації. Беспричинно звана Cyber security mesh (сітка кібербезпеки), дозволяє отримати безпечний вход до будь-якого цифрового активу, незалежно від того, мол знаходиться людина або самопроизвольно актив. І, враховуючи поточні темпи, давно 2025-го security mesh если підтримувати більше половини запитів получай управління цифровими правами.
Захист персональних даних залишається чи безвыгодный головним пріоритетом для бізнесу. Враховуючи посилення законодавчого регулювання в цій сфері после всьому світу, більшість великих корпорацій вже по 2025 року оновлять свої системи захисту конфіденційних даних – особливо, якщо йдеться насчет багатосторонню обробку даних.
Проте, в питанні безпеки без- варто нівелювати роль самих користувачів. І поки компанії весь більше інвестують в технології, з метою захисту даних своїх клієнтів, користувачі самі мають дотримуватись базових правил безпеки. Наприклад, на покупок в інтернеті використовувати віртуальні картки, встановлювати ліміти получи и распишись витрати онлайн, періодично змінювати паролі та приставки не- зберігати їх в одному доступному файлі, та, звісно, неважный (=маловажный) повідомляти свої паролі та CVV стороннім.
Персоналізація досвіду та кастомізація пропозицій
Людское) (со)общество досить швидко звикли накануне персоналізації пропозиції та сприймають її як належне. Більш того, вони готові ділитись даними оборона себе з брендами, аби ті адаптували свої пропозиції під них.
Манером), за даними консалтингової компанії Accenture, 81% споживачів хотіли б, щоб коньяк дізнавались про їх уподобання ще в етапі знайомства. І вони швидко рухаються в цьому напрямку, динамично впроваджуючи АІ і долучаючи нейронні мережі после прийняття рішень, як сверху етапі розробки продукту, что-то около й на етапі його просування. Наприклад, британський інтернет-зоомагазин ASOS вже під полоса другого відвідування клієнтом маркетплейсу автоматично веде його возьми чоловічу або жіночу сторінку, спираючись для попередній досвід.
Найбільш корисним такий підхід стає для того компаній, що пропонують безграничный вибір різноманітних товарів чи послуг. В (видах них важливо спростити вибір к кожного конкретного клієнта – оптимізувати пропозицію, звівши її накануне максимально актуальної опції.
Британський торговое помещение Tesco формує спеціальні пропозиції залежно від історії покупок. Наприклад, якщо у вы є домашній улюбленець, для якого ви двадцать (десять купуєте продукти, то можете очікувати спеціальні знижки сверху цю групу товарів. В Україні приблизно после такою ж схемою діє Rozetka та інші онлайн-рітейлери.
Впевнена, що в найближчому майбутньому компанії продовжуватимуть впроваджувати та вдосконалювати технології персоналізації досвіду та кастомізації пропозиції у своїх сервісах. Gartner йде далі та булькать про total experience (узагальнений досвід), який если об’єднувати технології, що розуміють поведінкові мотиви людини, з досвідом співробітників та споживачів. А допоможе в цьому гіперавтоматизація, поштовх якій несподівано надала пандемія COVID-19, спонукаючи всіх прежде переходу в онлайн.
Що ж впредь до необанкінгу, то тут персоналізація є чи никак не найважливішим аспектом роботи з клієнтом. Наприклад, в izibank вже одним пыхом, на беті, є індивідуалізація платіжних карт, персоналізована фінансова аналітика, кастомізація платежів та переказів. Виводячи получи и распишись ринок izibank, ми свідомо вийшли з бетою, щоб дати можливість користувачеві ділитись фідбеком і вже получи и распишись цьому етапі впливати держи функціонал і UX/UI дизайн додатку.
Саме ці тренди матимуть вплив получи и распишись бізнес по всьому світу, в тому числі й в Україні. І вже разом ми можемо бачити, що саме нам дадуть успіхи в технологічному поступі: це ще більш таргетовані комерційні пропозиції, краща безпека даних та їх децентралізація, а також оптимізація роботи з великими обсягами даних после допомогою нових, більш досконалих інструментів.
Шабаш материалы автора
Если Ваш брат заметили орфографическую ошибку, выделите её мышью и нажмите Ctrl+Enter.