Укрaїнськa прoдуктoвa IT-кoмпaнія Uklon зaпустилa гeйміфікoвaну прoгрaму лoяльнoсті. Кoристуючись сeрвісoм виклику aвтo, мoжнa будe викoнувaти різнoмaнітні завдання та отримувати следовать них винагороду. Поки нові можливості працюють лише в Києві, але поступово будуть розширюватися і получи и распишись інші міста.
Усі завдання, що пропонуються в межах програми лояльності мають ігрову механіку. Угоду кому) участі користувачі програми матимуть здійснювати поїздки сверху різних класах авто, користуватися сервісами і додатковими послугами, встигати виконувати завдання у визначений часочек, тощо.
Успішно та вчасно виконавши тетька чи інше завдання, пасажири отримуватимуть бали, що в Uklon називають «медіаторами». Накопичені медіатори можна обмінювати возьми знижки на поїздки від Uklon та получи товари чи послуги від партнерів програми, серед яких Mastercard, MEGOGO, Сільпо, Реберня, Книга, Smartass та інші.
Про того, щоб стати учасником програми лояльності «Врууум», потрібно заповнити свій особистий профіль у мобільному застосунку Uklon. Ці дані необхідні будуть для того персоналізації завдань. Після чого получи головному екрані натиснути кнопку у вигляді медіатора. Далі — користувачу пропонують підключити нову функцію та почати виконувати перші завдання. Ознайомитися із правилами програми лояльності можна после посиланням.