Дo кінця 2022 рoку рівeнь oнлaйн-пoкупoк в Інтeрнeті віднoвився дo пoкaзникa 2021-гo тa склaв 77%. Щo купувaли тa скільки витрaчaли укрaїнці в турбулeнтнoму 2022 рoці — у дoсліджeнні skansen.lviv.ua
OLX тa CBR.
Які тoвaри нaйбільшe цікaвили укрaїнців у 2022 році?
Упродовж минулого року українці получи и распишись OLX найбільше цікавилися покупкою мобільного телефону чи смартфону — кількість користувачів, які відгукувалися возьми відповідні оголошення майже сам-четверг перевищила інтерес до другої популярної позиції. Отож, десятирублевая найбільш затребуваних товарів у 2022 виглядає в такой степени:
- мобільний телефон/смартфон — понад 11,9 млн користувачів відгукнулися сверху оголошення;
- аксесуари для телефонів — 3,2 млн;
- верхній одяг — 3,2 млн;
- одяг угоду кому) дівчаток — 2,9 млн;
- ноутбуки — 2,4 млн;
- товари во (избежание полювання/риболовлі — 2,4 млн;
- одяг во (избежание хлопчиків — 2,3 млн;
- кросівки — 2,3 млн;
- електроінструмент — 2,2 млн;
- Комплектуючі та аксесуари — 2,1 млн.
Що найчастіше купували українці?
Статистика OLX Своз свідчить про те, що минулого року українці більш, ніж вдвічі частіше стали користуватися послугою OLX Обеспечение. Так, якщо в 2021 році кількість онлайн-замовлень послуги склала понад 5,3 млн, так уже в 2022-му цей показник перевищив планку в 11 млн замовлень. Найчастіше замовляли мобільні телефони, аксесуари предварительно них, а також дитячий одяг.
Около цьому, середній чек покупок по (по грибы) рік знизився та склав 539 гривень. У праздник же час, показник 2021-го року був нате 37% вищим (738 гривень).
Середній документ замовлень найпопулярніших товарів (по (по грибы) даними OLX Доставка, 2022 рік)
Третьяк | Кількість замовлень з OLX Доставка | Середній участок, грн |
Аксесуари для телефонів | 402 388 | 626 |
Одяг к дівчаток | 383 757 | 245 |
Одяг для хлопчиків | 324 828 | 258 |
Мобільні телефони/смартфони | 231 971 | 4 241 |
Комплектуючі та аксесуари | 221 878 | 1 707 |
Найзручніше купувати зі смартфона
Згідно з даними дослідження, 78% українців купують онлайн зі смартфона, 40% із них — сквозь мобільні додатки Інтернет-магазинів.
Найчастіше покупки здійснюють із застосунків в смартфонах Android — майже 47% користувачів платформи. Додатки угоду кому) iOS та мобільні версії сайтів склали соответственно 15% усіх візитів.
Водночас найменшою є частка тих, хто здійснює покупки з компутер’ютера чи ноутбука —майже 9%. А ото географія доставок традиційно охопила найбільші українські міста — Київ, Харків, Дніпро, Одесу та Львів.
Як змінився портретик покупця?
Протягом останніх шести місяців найчастіше в Інтернеті купували жінки віком после 25 років, які проживають получи и распишись Заході та Сході, працевлаштовані та мають більш високий дохід (>15 тис. грн./міс.)
Водночас відновлення рівня онлайн-покупців сталося из-за рахунок жінок без дітей, жителів Заходу, працевлаштованих із середнім ли високим рівнем достатку, а також тих, хто нікуди далеко не виїжджав після 24 лютого.
Найбільше зросла частка покупок одягу (+32%) та побутової техніки (+25%), а самі покупці стали всё-таки частіше оплачувати товари картою. Також збільшилась готовність надсилати передоплату, однак здебільшого лише после умови, якщо в онлайн-магазині раніше вже замовляли знайомі (52% опитаних).
Водночас зменшилася й частка тих, хто натрапляв возьми Інтернет-шахраїв (з 27% давно 20%).