Aнaлітики кoмпaнії Canalys підбили підсумки трeтьoгo квaртaлу 2022 рoку нa ринку eлeктрoніки в целях нoсіння, дe впeвнeнo прoдoвжує лідирувати Apple, щоправда, отнюдь не у всіх країнах. За цей участок було відвантажено 49 млн пристроїв, що получи и распишись 3,4% більше, ніж рік тому.
Apple домінує сверху світовому ринку натільних годинників і спортивних браслетів. Вона має частку 20%, що вдвічі більше из-за переслідувача в особі Samsung. У порівнянні рік накануне року поставки розумних годинників двох виробників зросли получай 37% і 16% відповідно.
Xiaomi провалила третій гетто, тому що продажі носимих гаджетів впали для 38%. З часткою 9% компанія з Пекіна посіла третє місце. Нате четверту сходинку раптово вийшов індійський бренд Noise, який у третьому кварталі 2022 року продав сверху 223% пристроїв більше, ніж рік тому. Він має частку 7%, як і Huawei з урахуванням падіння поставок держи 29%.
У Китаї у Huawei теж справи йдуть безлюдный (=малолюдный) найкращим чином, хоча це безграмотный заважає виробнику з Шеньчженя лідирувати з часткою 24%. Huawei вже без- домінує, оскільки поставки впали більш ніж для чверть (27%), тоді як Xiaomi наростила свою частку впредь до 22%.
Третє місце несподівано посідає невідомий бренд XTC з часткою 10%. Йому навіть вдалося обійти Apple, попри тетя, що остання наростила поставки більш ніж у півтора раза (53%). Компанія з Купертіно контролює 9% ринку. П’ятірку замикає OPPO з часткою 7%.